مرجع تخصصی فایل های تحقیق دانش آموزی و دانشجویی

تحقیق در مورد، تحقیق علمی، پژوهش و تحقیق، انواع تحقیق، تحقیق در مورد پژوهش دانش آموزی، دانلود تحقیق رایگان دانشجویی word، دانلود رایگان تحقیق، سایت تحقیق و مقاله، دانلود تحقیق رایگان با فرمت word، نمونه فایل ورد مقاله

مرجع تخصصی فایل های تحقیق دانش آموزی و دانشجویی

تحقیق در مورد، تحقیق علمی، پژوهش و تحقیق، انواع تحقیق، تحقیق در مورد پژوهش دانش آموزی، دانلود تحقیق رایگان دانشجویی word، دانلود رایگان تحقیق، سایت تحقیق و مقاله، دانلود تحقیق رایگان با فرمت word، نمونه فایل ورد مقاله

دانلود تحقیق تجارت الکترونیک در ایران و جهان 55 ص

تحقیق-تجارت-الکترونیک-در-ایران-و-جهان-55-ص
تحقیق تجارت الکترونیک در ایران و جهان 55 ص
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 47
حجم فایل: 64 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 47 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

أ
‏پیش‏‌‏گفتار
‏امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات محور توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشورهای مختلف قرار گرفته است. تجارت الکترونیکی یکی از نمودهای عینی انقلاب فناوری اطلاعات و ارتباطات در عرصه‏‌‏های اقتصادی است. ظهور اینترنت و تجاری شدن آن در دهه‏‌‏های اخیر شیوه‏‌‏های سنتی تجارت را متحول نموده است. تجارت الکترونیکی انقلابی در شیوه‏‌‏ها و رویه‏‌‏های تجاری گذشته ایجاد کرده و سرعت و صرفه‏‌‏جویی را در بهترین وجه جامه عمل پوشانده است. در محیط الکترونیکی فاصله‏‌‏های جغرافیایی و محدودیت‏‌‏های زمانی و مکانی منتفی و مبادلات تجاری بر پایه اطلاعات الکترونیکی انجام می‏‌‏شود. تجارت الکترونیکی با رفع موانع فراروی تجارت بین‏‌‏الملل روند تجارت جهانی را تسریع می‏‌‏نماید. تجارت الکترونیکی از مزایا و پیامد‏‌‏های اقتصادی مهمی از قبیل گسترش بازار، کاهش قیمت منابع تولید، ارتقای بهره‏‌‏وری، کاهش هزینه‏‌‏های مبادلاتی، ایجاد اشتغال و کاهش تورم برخوردار بوده و در رشد درون‏‌‏زای اقتصادی نقش محوری دارد.‏
‏مزایای فراوان تجارت الکترونیکی سبب شده که نه‏‌‏ تنها کشورهای توسعه یافته بلکه کشورهای در حال
‏توسعه نیز از آن به عنوان ابزاری برای رقابت در عرصه داخلی و بین‏‌‏المللی استفاده نمایند. نبود راهبرد تجارت الکترونیکی نتیجه‏‌‏ای جز انزوا درعرصه اقتصاد جهانی بدنبال نخواهد داشت. گسترش روزافزون حجم تجارت الکترونیکی در جهان، بکارگیری آن توسط بنگاه‏‌‏های اقتصادی و پذیرش تدریجی آن از سوی مصرف‏‌‏کنندگان بیانگر مزایای بالقوه تجارت الکترونیکی در عرصه‏‌‏های اقتصادی و تجاری است. بنابراین راهی جز تلاش مستمر برای استفاده از آن در فعالیت‏‌‏های اقتصادی متصور نیست.
‏دسترسی افراد و تجار به ابزارهای ارتباطاتی با کیفیت برتر و هزینه‏‌‏های پایین، یکی از بسترهای مهم تجارت الکترونیکی است.
‏فهرست مطالب
‏ عنو‏ان‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏شماره صفحه
‏پیش گفتار ...........‏................................‏.................................‏......‏.........................‏......‏..............‏....‏ ‏ ‏الف
‏مقدمه ......................................‏.......‏....................................‏......‏...............................‏......‏............... ‏ ‏1
‏مفاهیم پایه تعریف تجارت الکترونیک
ب
‏تجارت الکترونیک در ایران و جهان و وضعیت تجارت الکترونیک در جهان
‏تجارت الکترونیک در جهان .......................‏.................‏................................................‏........‏.........‏ ‏ ‏9‏
‏راهبردهای تجارت الکترونیک در ایران ....................................................................‏...‏..‏....‏........‏..‏. ‏ ‏11‏
‏سیاست تجارت الکترونیک در ایران
‏تجارت الکترونیک ابزاری در جهت توسعه صادرات
‏چرخه ژنریک تجارت ، مزایا ، محدودیت ها و نیازهای تجارت الکترونیک ..............‏...‏......‏.......‏....... ‏20‏
‏تقسیم بندی تجارت الکترونیک .......................................‏.............................‏..‏...‏....‏....................... ‏21‏
‏هزینه های راه اندازی تجارت الکترونیک در ایران
‏نمونه ای از یک فعالیت تجاری بین بنگاه و بنگاه ( B2B‏ ) .............................‏.............‏.......‏.‏.‏............ ‏22‏
‏فعالیتهایی که در محدوده بین بنگاه و مصرف کننده ( B2C‏ ) قرار می گیرد ....................‏........... ‏22
‏دولت ‏و مزایای دولت الکترونیک (e_Government‏) .......................................‏......‏...‏..‏.................‏25‏
‏قوانین حقوقی حاکم بر کسب و کار الکترونیکی ( e_law‏ ) ....‏.............................‏.‏....‏..‏................ ‏26
‏قوانین حاکم بر تجارت الکترونیک در ایران‏...............................................................................27
‏فواید بکارگیری e_law‏ در تجارت الکترونیک ( e_commerce‏ ) ..............‏..‏.......‏.‏.‏..‏................. .‏27
‏وظایف مراکز تایید و ثبت نرم افزارها در حفاظت آنها.............................................................28
‏مزیت ها و معایب تجارت الکترونیکی ...................................‏...‏..................‏........‏.......‏...‏...........‏.....‏30
‏نیازهای تجارت الکترونیکی ..........................................................‏...............‏......‏......‏..‏....‏.‏............ ‏32‏
‏آشنایی با تجارت الکترونیک از دیدگاه مشتریان و اجزاء تشکیل دهنده آن ..‏....‏......‏..‏.......‏.‏........... ‏32
ج
‏تجارت الکترونیکی از دیدگاه مشتری چیست ؟ ...........................‏...........‏.......................‏.‏..‏....‏.‏......‏.‏....... ‏32‏
‏امنیت در تجارت الکترونیکی ............................‏.............................‏............................‏..‏....‏.‏.‏.‏........ ‏33‏
‏رمز نگاری ( Encty Ption‏ ) ............................................‏..........................‏.....................‏..‏.‏....‏.‏....‏..‏......... ‏34
‏هویت شناسی و موسسات ...............................................................................‏..............‏.‏..‏.‏.....‏.‏.....‏.‏......... ‏35
‏متدهای پرداخت الکترونیکی .....................................................................‏........‏..‏.....‏.‏.‏................. ‏37
‏سیستم کارتهای اعتباری ........................................................................‏..‏...‏.................‏..‏.‏..‏.‏........‏............. ‏37
‏پول الکترونیکی و کارتهای هوشمند ....................................................‏.‏.........‏................‏...‏...‏.........‏........ ‏38‏
‏پول الکترونیکی مبتنی بر شبکه .........................................‏...........................................‏...‏.................... ‏40‏
‏سهولت بکار گیری از تجارت الکترونیک .................................................................‏...‏....‏.‏..‏.‏.......... ‏41
‏ایجاد یک فروشگاه بزرگ مجازی ( mall‏ ) .......................‏.......................................‏..‏....‏..‏.‏..‏.‏.‏........ ‏41
‏ایجاد قوانین روشن تجاری به منظور ایجاد یک بازار الکترونیکی معتبر..................‏.....‏................ ‏43‏
EDI‏ ‏–‏ مبادله الکترونیکی داده ها به عنوان پیشینه تجارت ..............................‏.‏...‏........................ ‏43‏
‏مزایای استفاده از تبادل الکترونیکی اطلاعات ..........................................................‏.‏...........‏.‏.............. ‏45
‏هزینه های استفاده از تبادل الکترونیکی اطلاعات .............................................‏.......‏.‏.........‏.‏............... ‏46
‏زیر ساخت های لازم جهت تجارت الکترونیکی ................................................‏...........‏.............. ‏48
د
‏نتیجه گیری ...........................................................................................‏.‏....‏................................ ‏51
‏منابع و ماخذ ........................................................................................‏.........‏............................. ‏52

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد